dijous, 21 de setembre del 2017

L'altre valor

PUNTA DE BRAU


L'altre valor

“L'home ha d'ésser agraït". No recordo en aquests moments l'autor de la frase; però, permeteu-m'ho, voldria fer-me-la ben meva.

"El dia 3 de maig ens va deixar Maria Josefa Pulido Arévalo, esposa del nostre fidel col·laborador Josep Gudayol i Puig, i persona molt coneguda i estimada al poble per la seva implicació en nombroses activitats culturals, cíviques i solidàries...".

Aquest paràgraf pertany a la columna d'Opinió, signada per en Ramon Carreté, del número 486 del Sarment d'enguany, de la qual n'estic molt agraït.

Dins un capítol d'agraïments, també vull donar les gràcies a l'equip de govern del nostre Ajuntament per haver pensat en la meva persona i a la vegada poder-me expressar dins de la secció "El racó del Josep", corresponent al número 4 del butlletí municipal “La Síquia” (primavera del 2017), on, en un text fragmentat, faig valer cinc valors que considero que són i formen part de la meva personalitat.

Brau agraït també per a tota la gent del Grup la Il·lusió del Casal de la Gent Gran, grup de play-back, del qual va formar part des del començament la meva companya Maria Josefa Pulido Arévalo.

Moltes gràcies.

Josep Gudayol i Puig


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.