divendres, 19 de setembre del 2014

Servei a l'estiu

BALSARENY AVUI

 Servei a l'estiu

S'ha acomplert un altre estiu i, al nostre poble, un any més, i malgrat el temps inestable que hem tingut, el contacte refrescant de l'aigua ha estat possible gràcies al funcionament de la piscina municipal. Balsareny Avui ha volgut parlar amb cinc dels nostres joves que durant aquests mesos n'han fet possible el servei: José, Juan Antonio i David com a recepcionistes, Simón i David com a socorristes.

José Galera Morales, balsarenyenc d'adopció, va néixer a Sorbas (Almeria) el 26 de juliol de 1960. "Estic satisfet d'haver pogut portar a terme aquest servei per a les persones del meu poble, com també per a totes aquelles que el visiten. Com a primer any en aquesta tasca, dono les gràcies per haver estat seleccionat en la crida feta des de l'Ajuntament. Des del lloc de recepció s’aprèn a valorar la dignitat que et proporciona la feina. A més a més, es té l'oportunitat de poder conèixer molta gent".

Juan Antonio Galera Giménez, nascut a Balsareny el 9 de març de 1962, també ha estat el primer any com a recepcionista de la piscina. "A part de la remuneració econòmica, que també, m’ha omplert de moral encoratjadora el fet d’haver aconseguit un nou lloc de treball. En els temps que correm i amb 52 anys, ha estat, com dic, una injecció estimulant davant les situacions d’atur que atordeixen tantes famílies, i vull agrair haver estat seleccionat per l’Ajuntament. D’altra banda, no hauria pogut pensar mai que poder conèixer tanta gent fos tan gratificant: han estat uns dies plens d’harmonia”.

David Bessa Serra, nascut a Barcelona el 15 de maig de 1987, ha estat l’altre recepcionista de la temporada d’enguany a la piscina. “Vaig poder accedir al lloc de treball per un cop de sort, ja que no vaig ésser seleccionat directament, sinó que a la persona que li va tocar li va sortir una altra plaça de treball, i així vaig accedir jo a fer un servei que m’ha agradat molt. Sempre va bé tenir un lloc de treball i així poder gaudir d’uns calerons. Molt important per a mi, aquest treball a recepció em podrà ser útil per als meus estudis. En les meves observacions us he de dir que molts usuaris es deixen el carnet a casa, infringint així la normativa d’ensenyar-lo, i això, a vegades fa que hagis d’imposar-te i no deixar-los entrar. Valoro el fet de poder conèixer moltes persones que són del meu poble i que no havia vist mai: n’hi ha moltes de molt maques, podeu subratllar-ho”.

Simón Marco Zamora Jiménez, nascut a Berga el 22 de desembre de 1987, fa quatre anys que és socorrista, però no havia tingut mai l’oportunitat de treballar com a tal. “A Balsareny teniu una piscina molt maca, amb gent que no hi tens mai problema. Durant aquests mesos he pogut fer el meu servei amb tranquil·litat, ja que, gràcies al civisme de tothom, no hem hagut de lamentar cap incident. Cap problema amb les normes a seguir: que no es pot saltar de cap a la piscina mitjana, no es poden fer castells ni tampoc córrer per les instal·lacions quan es va moll... També voldria agrair a l’empresa Aquasos l’oportunitat que m’ha donat de fer un servei a la vostra piscina municipal”.

David Bozoch Algilaga, nascut a Berga el 22 de setembre de 1987, és el primer any com a socorrista a Balsareny, però també fa una labor semblant a Berga. “He fet aquest servei al vostre poble amb un gran plaer; i no he hagut d’intervenir en cap mena de salvament, gràcies al fet de comptar amb usuaris molt educats, els quals han gaudit de banys relaxants i saludables. La meva feina ha estat la de fer complir les normatives per un comportament en tot correcte”.

Josep Gudayol i Puig






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.