dimecres, 15 de gener del 2014

M'ha agradat


CINC MINUTS

 
Són les sis de la tarda i al meu poble la foscor pròpia del temps, amb la complicitat del rellotge, ha atret aquesta claror pròpia, artificial, del temps nadalenc. Un altre Nadal ha tancat les portes de l’any 2013. I el 2014 ens obre el camí a continuar, en plena llibertat democràtica, amb un segell reconfortant de pau i convivència.

Per tot i més, m’ha agradat retrocedir en el temps i recordar aquells primers escrits que, com a col·laborador al Sarment, vaig escriure: «Amor de festa, quin goig tan gran, diu l’àvia sortint a la finestra contemplant el pas de nans i gegants, genets muntats en els seus cavalls i trabucaires amb trabucs tronant. Amor de festa, quin goig tan gran... (Sarment núm. 50, març de 1980)».

M’ha agradat poder agrair, avui, a totes aquelles persones que m’han donat l’oportunitat d’expressar-me i fer així una realitat autodidacta en el meu món periodístic.

M’ha agradat poder demanar perdó per tots aquells errors involuntaris que, sense cap intenció, com a ésser humà hagi pogut cometre.

M’ha agradat tenir sentiments, i per tant el do de saber perdonar tothom qui, de ben segur, no hauria volgut mai ferir la meva sensibilitat.

Per tot i per a tothom m’agrada desitjar-vos un bon any 2014. El poder manifestar aquest meu desig, fet públic darrerament, d’aquest valor tan preuat com és la bona convivència.

Josep Gudayol i Puig

 

 

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.