dimecres, 15 de gener del 2014

L'arbre de Nadal

CERCLE LITERARI

 
Amb goig nadalenc em plau fer-vos participar d’aquests mots que he rebut de part d’una família amiga de fa molts anys. Els mots, tal com veureu, expressen uns desitjos d’amor i de pau que entendreixen i donen un caliu humà tan necessari en aquest temps nadalenc. Valors on el bon veïnatge en comú fa arrelar aquest arbre noble i enriquidor.

«M’agradaria guarnir, aquests dies, un arbre de Nadal molt especial i penjar-hi, en lloc de regals, els noms de tots els meus amics. Els de prop i els de més lluny. Els de sempre i els que tinc ara. Els que veig cada dia i els qui trobo de tant en tant. Aquells que sempre recordo i aquells que sovint oblido. Els constants i els inconstants. Els de les hores alegres i els de les hores difícils. Els que sense voler vaig ferir i els que sense voler em van ferir. Aquells a qui conec profundament i aquells que han passat per la meva vida. Els que rebreu aquest missatge i els que no el rebran. Un arbre d’arrels profundes perquè els vostres noms no es puguin arrencar mai. Un arbre que en florir l’any vinent, ens porti salut, il·lusió, amor i pau. Tant de bo que per Nadal ens puguem retrobar per compartir els millors desitjos d’esperança, donant una mica de felicitat a aquells que ho han perdut tot.» Bon Nadal.

Josep Gudayol i Puig

 

 

 

 

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.