dimecres, 15 de gener del 2014

Gat i gos


BALSARENY AVUI

Fa uns dies que en un dels carrers de Balsareny es va produir un fet incívic, que podríem qualificar com una pèrdua de valors. No és cap conte; de fet, podria ser un cas esporàdic, però compte amb els animals descontrolats.

El veí afectat va expressar-se amb les següents paraules: «M’han destrossat el meu gat i el que em sap més greu és que en aquests dies de Nadal, això que vull explicar, em retorni a temps passats i et pugui semblar un conte. M’explico: el Wuessi, el meu gat, gairebé cada dia feia el seu recorregut fins a una carnisseria on li donaven, podríem dir, el seu esmorzar. No era un animal que corregués tot el dia pels carrers, no. Doncs bé, fa uns dies que en aquest recorregut de bon matí, se li van tirar al damunt un parell de gossos descontrolats i ferotges, els quals sense morrió me’l deixaren malferit, amb ferides mortals que li provocaren la mort. Sort d’unes persones que el van recollir del terra de la via pública per deixar-lo en un lloc millor. La meva pregunta és: com és que gossos descontrolats no porten morrió? El Wuessi només feia el seu passeig anant a buscar el seu premi gastronòmic. Voldria donar les gràcies a les persones que recolliren el meu gat».

Josep Gudayol i Puig

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.