divendres, 22 de juny del 2012

Sònia Moyano, perruqueria i estètica al Casal

ENTREVISTA

La Sònia Moyano Muñoz fa dos anys que és la responsable de perruqueria i estètica de l’entitat del Casal balsarenyenc. Tal com expressa: “Us he de dir que estic molt contenta de ser a Balsareny. Trobo que és un poble molt maco i tranquil i he tingut l’oportunitat de poder conèixer persones de molt bon tracte”.

La Sònia va néixer en un petit poble del Bages i en edat escolar va seguir els estudis d’EGB al Col·legi Anselm Cabanes i el primer curs d’ESO a l’Institut JOC de Manresa. També posseeix el títol d’Auxiliar d’Infermeria i Geriatria que va obtenir a l’Hospital de Sant Andreu, i compta amb el Diploma en Perruqueria i Estètica cursat a l’Acadèmia Olga Difusió.

A Moyano li agrada molt llegir. El darrer llibre en què està immersa és Olor a Gas. També és una gran entusiasta de poder conèixer diferents geografies amb les seves cultures corresponents, i ha viatjat a Praga, Viena, Budapest i per bona part de l’estat espanyol. Pel que fa al lleure, li encanta passejar i mirar la televisió.

—Com vau arribar a Balsareny?

—Aquell matí, en arribar i trepitjar el primer carrer balsarenyenc i creuar-me amb algunes persones, ja vaig veure que era un poblet petit, però gran en acolliment.

—Quant de temps fa que us trobeu entre nosaltres?

—Doncs ara farà uns dos anys que presto aquest servei al vostre Casal.

—Compartiu el servei amb algun altre casal d’avis?

—No, la meva feina encantadora en aquest Casal ja m’ocupa tot el dia.

—Quins són els dies que treballeu i en quin horari us podem trobar?

—Doncs excepte el dilluns, que toca festa, estic disponible cada dia de dimarts a dissabte, durant els matins de deu a dos quarts de dues, i a la tarda de les tres a les vuit.

—Quina fou la primera impressió que vau tenir en arribar al Casal?

—Bé, tal com us he fet avinent, em quedo amb la impressió de trobar unes persones molt maques, de tracte amable, i que m’han ofert la seva confiança vers la meva persona i el meu servei.

Josep Gudayol i Puig

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.