dimecres, 15 de febrer del 2012

José Antonio Pérez, nostàlgia feta tambor

ENTREVISTES





“Vaig assabentar-me que volien fer un grup de tambors i, com que quan jo era jove havia sigut membre de la banda de trompetes i tambors que encapçalava ‘el Rubio’, sense pensar-m’ho ni un moment m’hi vaig apuntar. M’ho estic passant molt bé”. José Antonio Pérez del Río és el cap dels tambors de la nova entitat musical “Els K + sonen”.

En José Antonio va néixer a Puertollano, província de Ciudad Real, el 12 de gener de 1960, i amb ben pocs anys va arribar a Balsareny. Actualment es troba a l’atur: “Segueixo alguns cursets, però fins al moment no hi ha manera de trobar una nova feinal”. A Pérez del Río li agrada anar a caminar i tenir cura del seu hort, on aprofita per recollir verdures molt bones i variades per dur-les a taula. Pel que fa als viatges, coneix molt bé l’illa de Mallorca, on ha gaudit d’estades a diferents cases rurals, i a més, tal com ens diu: “Quan em vaig casar vaig tenir l’oportunitat de fer un creuer: vam recórrer Sicília, i també he estat a Grècia (Atenes i Rodes), a Egipte, Xipre i Malta”.

—Per formar part del grup “Els K + sonen”, i tocar el tambor, es requereix algun tipus d’estudi musical?

—Bé, no necessàriament s’han de tenir estudis de música. Evidentment, però, si es té un cert nivell de música és millor. El que sí que no ha de faltar mai és la il·lusió, la constància i la responsabilitat.

—Quants sou els que formeu part dels tambors?

—Actualment el grup de tambors som unes 10 persones. Naturalment, el grup està sempre obert a tothom qui senti amor per la percussió.

—Com a grup d’animació se suposa que esteu oberts a ser contractats en festes i celebracions. Quin procediment s’ha de seguir per tal de contactar amb vosaltres?

—Evidentment, les decisions les consensuem entre tot el grup. Qui vulgui formar-ne part, saber més de nosaltres o posar-se en comunicació amb el grup, ens pot trobar els diumenges de 7 a 9 de la tarda als locals parroquials.

Josep Gudayol i Puig, febrer 2012






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.